Julekesklas

Julekesklas

donderdag 19 oktober 2017


Beste ouder(s),

Mijn naam is Julie Dubois, ik ben 21 jaar, ik zit in het derde jaar van de opleiding leerkracht kleuteronderwijs, maar doe mijn stage van het tweede jaar.
In mijn vrije tijd ga ik graag winkelen voor spullen voor mijn klas later. Ik ben ook graag bezig met mode.

In het weekend werk ik rond mijn andere passie, namelijk in een bakker.
Dit jaar loop ik stage in GBS Kallo in de klas van juf Anja. 
Van 13 tot en met 24 november zal ik de klas voor de eerste keer overnemen. Voor deze week hebben de kleuters gevraagd om te werken rond het thema “papier” dit zal gecombineerd worden met het thema “cadeautjes”.

Met vriendelijke groeten,
Julie Dubois




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.